آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ

تحقیق مداوم کوشش سایت در موتورهای کاوش امری حیاتی و اساسی میباشد. آموزش سرچ کنسول تجزیه و بررسی ظریف کارایی تارنما به شما امداد می نماید حالت بهینه سازی وب سایت را پژوهش فرمایید. امروزه ابزارهای متعددی برای تحقیق بهینه سازی وبسایت وجود داراست و گوگل سرچ کنسول یکی‌از آن‌هاست.

کنسول جستجوی گوگل یا این که گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) یکی شایسته ترین ابزارهای جانور برای seo میباشد. این ابزار تا سال ۲۰۱۵ با اسم گوگل وبمستر تولز شناخته میشد و بعد از آن به گوگل سرچ کنسول تغییر‌و تحول اسم بخشید. گوگل سرچ کنسول تماماً مجانی میباشد. هر وبسایتی، صرف حیث از پلتفرمی که بر روی آن تاسیس شده است، می‌تواند از آن استعمال نماید.

تغییر و تحول لوگو گوگل وبمستر تولز بعد از تغییر‌و تحول اسم به گوگل سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول مهم ترین سلاح شما در خط مقدم seo میباشد. این ابزار به شما امداد می‌نماید تا سعی وب سایت خویش در گوگل را بسنجید و از موقعیت سالم و سازش سایت خویش با موتور جستجوی گوگل باور نتایج فرمایید. گوگل سرچ کنسول به شما یاری می‌نماید صفحه ها پر بازدید وب سایت خویش را بشناسید. موقعیت سکو تارنما برای لغت ها کلیدی گوناگون را نظارت نمایید و بفهمید چه تارنما‌هایی به وب سایت شما ارجاع (بک لینک و پیوند) داده‌اند. گوگل سرچ کنسول همینطور در شناسایی و برطرف کردن ایرادات فنی وب سایت بسیار مفید خواهد بود. برای کوشش درست گوگل سرچ کنسول می بایست آن را به صحت نصب و تنظیمات فرمایید، مفهوم معیارها و گزارش‌ها را بفهمید و شیوه دسترسی به بخش‌های متعدد آن را خاطر بگیرید.

عمل کردن با گوگل سرچ کنسول در بالا ممکن میباشد یه خرده سرگردان کننده به حیث رسد. در‌صورتی‌که شما جدیدا با این ابزار آشنا گردیده‌اید، مشاهده قسمت‌های متعدد این ابزار و گزارش‌های گوناگون آن احتمالا برای شما غافلگیر کننده میباشد. عامل کتابت این راهنما همین مساله میباشد. با استیناف این راهنما طرز نصب گوگل سرچ کنسول روی تارنما را یاد خواهید گرفت، توان رسیدگی دقیق تر حالت وب سایت خویش و سازش نصیب‌های متفاوت سایت با موتور جستجوی گوگل را فرا خواهید گرفت و می توانید با خودبا‌وری بدون نقص به به کار گیری از این ابزار پر استفاده بپردازید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 303 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 16:26


استحصال توفیق در گوگل و وصال به یکی‌از حاصل ابتدایی آن مستلزم آشنایی آموزش سرچ کنسول صحیح معیارهای تمجید گردیده بوسیله این موتور کاوش گران بها میباشد. تصویب تارنما در کنسول گوگل یکی‌از مهمترین کارهایی میباشد که صاحبان وبسایت ها بایستی به خواسته بهبود فعالیت خویش اعمال دهند. البته گوگل سرچ کنسول چیست؟ وب سایت گوگل سرچ کنسول با ارائه ابزارهای کارآمد و آمارهایی ظریف شایسته ترین مورد برای ارزیابی تارنما و رفع ایرادات احتمالی میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی از مقر علم صاحب خانه فا قصد داریم به فراگیری گوگل سرچ کنسول و طرز عمل با google search console بپردازیم. با یادگیری درست یادگرفتن عمل با این ابزار با ارزش می‌توانید به طور مداوم تارنما خویش را به شکلی ظریف پژوهش کرده و و خلال تحقیق نکات اصلی در seo وبسایت ، آن را بهبود ببخشید. در حالتی‌که در‌پی آشنایی خوب این وبسایت و تبدیل شدن به یک وبمستر با گوگل سرچ کنسول میباشید، تا انتهای این نوشته‌علمی با ما هم پا باشید.

درین نوشته ی علمی موضوعات پایین آیتم نظارت قرار خواهند گرفت:

یادگرفتن بدون نقص گوگل سرچ کنسول
طریق شغل با گوگل سرچ کنسول
تصویب تارنما در کنسول گوگل
سرچ کنسول تازه گوگل
یادگرفتن بی نقص گوگل سرچ کنسول
شاید برایتان جذاب باشد بدانید که روزمره بیش تر از 5 میلیارد سرچ در بستر موتور جستجوی گوگل شکل میگیرد. به همین ادله آرم داده شدن وبسایت در حاصل کاوش امری بسایر ضروری میباشد. در‌حالتی که وب سایت شما در نتیجه ها اولیه گوگل به اکران گذارده نشود، قابلیت و امکان چشم شدن آن معدود بوده و شما در رقابت با استحصال و شغل های شبیه خویش عقب میمانید. به همین برهان نیز رسیدگی شرایط تارنما در نتیجه ها کاوش گوگل و همت آن امری ضروری میباشد.

با تصویب وبسایت در کنسول گوگل (google search console) شما به شایسته ترین ابزارها و آمارهای ممکن دسترسی پیدا می‌کنید. در فیض می‌توانید با دقت به آن‌ها در راستای پیشرفت در عملکرد تارنما خویش کارایی فرمائید. البته فعلا وقت آن رسیده که به سراغ قضیه مهم برویم و نظارت کنیم که گوگل سرچ کنسول چیست؟


گوگل سرچ کنسول یک خدمت آنلاین بدون پول میباشد که بوسیله گوگل مهیا گردیده‌است. این خدمت در بالا با اسم گوگل وبمستر تولز معرفی شد. ولی در 20 ماه می 2015 اسم آن به google search console تغییر و تحول کرد. از سرچ کنسول گوگل می شود به خواسته در دست گرفتن، مراقبت و حل ایرادات احتمالی تارنما خویش در هنگام حضور در حاصل کاوش گوگل بهره مند شد. در واقع می اقتدار با یقین اعلام‌کرد که هر وبمستر نیاز به تصویب تارنما خویش در وبمستر تولز دارااست.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 18:35


موتورهای کاوش ابزاری می‌باشند که یوزرها چهت نیل به یک محتوای خاص از آموزش سرچ کنسول آن استعمال می‌نمایند! همین مورد سبب ساز گردیده تا دستیابی‌وکارهای آنلاینی متعددی در‌پی وصال به کاغذ اولیه نتیجه ها گوگل باشند تا بتوانند ترافیک خیر و خوبی جذب نمایند. در شرایطی که یک تارنما به نیکی روی بهینه سازی خویش تمرکز کرده‌باشد و بتواند به جايگاه‌های اولیه گوگل دست پیدا نماید، به راحتی میتواند مخاطبان غرض متعددی جذب نماید. جذاب میباشد بدانید درصد بسیار بالایی از ترافیک ورودی وبسایت، از روش موتورهای کاوش میباشد. یکی ابزارهای بسیار کاربردی گوگل که به شما امداد می‌نماید تا بتوانید حالت سئوی وب سایت خویش را نظارت نمایید و تغییرات آن را نظارت فرمایید، گوگل سرچ کنسول میباشد. در واقع گوگل سرچ کنسول ابزاری از گوگل میباشد که با استعمال از آن، میتوانید  حالت فعلی وبسایت خویش و تغییراتی در مقطع دلخواه روی آن انجام شده میباشد را نظارت نمائید. در‌حالتی که میخواهید بدانید که با این ابزار گوگل چه کارهایی قادر است اعمال بخشید، درین نوشته ی علمی هم پا ما باشید تا این مسئله را به طور بدون نقص رسیدگی کنیم.

گوگل سرچ کنسول چیست؟
پیش از نظارت هر چیزی در زمینه ی گوگل سرچ کنسول، آغاز عالی میباشد ببینیم که‌این ابزار کاربردی گوگل چیست و چرا می بایست از آن به کار گرفت! گوگل سرچ کنسول یکی‌از ابزارهای حیاتی برای استحصال‌وکارها میباشد که بوسیله گوگل گسترش پیدا نموده است و آیتم به کار گیری دستیابی‌وکارهای آنلاین قرار میگیرد. مهمترین غرض اساسی استخراج‌وکارهای آنلاین، وصال به شیت اولیه و حتی پیوند‌های نخستین ورقه حاصل گوگل میباشد! گوگل سرچ کنسول داده ها خیر در دست شما قرار میدهد تا بتوانید به برگه نخستین گوگل دست پیدا نمائید. گوگل سرچ کنسول هم یک کدام از ابزارهای گوگل میباشد که به شما امداد می‌نماید تا بتوانید از داده ها آن به کار گیری فرمائید و شایسته ترین سود را بگیرید. ابزار سرچ کنسول قسمت جدانشدنی از هر دستیابی‌وکار آنلاینی میباشد و در شکل داشتن یک حصول‌وکار آنلاین، بایستی قطعاً از آن به کار گیری نمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 4043 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 18:15

معمولا عده ای به سراغ استعمال از وبمستر تولز میروند آموزش سرچ کنسول که میخواهند سایتشان را باصرفه‌سازی نمایند و از داده های عددی بازدید وب سایت رضایت چندانی ندارند. ولی وبمستران و صاحبان وب سایت، میتوانند با صرف پاره ای مجال در گوگل، به توفیق دست پیدا نمایند؛ ولی خلل این میباشد که‌این طرز‌ها زمانبر و پرهزینه میباشد و به محض آنکه از پرداخت هزینه‌ها دست بکشید، اثرشان را از دست میدهند. در قبال، در حالتی که نمی توانید روی مبالغ سنگین سرمایه‌گذاری نمائید، عالی میباشد سعی و تمرکزتان روی بالا بردن ارگانیک ترافیک وب سایت از روش seo باشد و از راهنمای وبمستر تولز یاری بگیرید تا متوجه گردید پرورش شما از چه طریقی نتیجه ها می‌گردد. خوشبختانه گوگل برای آن‌که آرم بدهد وبسایت را چه‌طور چک می‌نماید، ابزاری بی آلایش در مشت شما نهاده میباشد. 

وبمستر تولز یا این که سرچ کنسول گوگل چیست؟
GSC یا این که (Google Search Console) که در پیشین با اسم گوگل وبمستر تولز شناخته می شد، پلتفرم مجانی گوگل برای صاحبان سایت‌ها میباشد. افرادی که از این پلتفرم به کار گیری می‌نمایند، قوی به بررسی بر روی کوشش اینترنت‌وب سایت خویش میباشند تا آن را بهبود بخشند. این پلتفرم ممکن میباشد مقداری سردرگم کننده باشد، ولی درین مقاله از فراگیری گوگل سرچ کنسول با طریق عمل آن آشنا خواهید شد. در گوگل سرچ کنسول می توانید دامنه‌هایی که به شما ارجاع یافته‌اند (Backlinks) را ببینید، عملکردهای ورژن موبایلی و شرایط ریسپانسیو وبسایت خویش را پژوهش فرمائید، نتیجه ها جستجوهای مربوط به وبسایت را ببیند و ترافیکی که هر شیت و هر کدام از کلمه ها در وب سایت به خویش تخصیص داده‌اند، به حساب آوردن نمایید. در سرچ کنسول گوگل میتوانید خطاهایی که هر ورقه از وب سایت شما ممکن میباشد ساخت و ساز نماید را مشاهده کنید. این اشتباهات مرتبط با ایندکس (Index) شدن صفحه های در دیتابیس‌های گوگل می باشند و برای بهینه سازی مضر خواهند بود. می توانید یک نقشه وب سایت یا این که (Sitemap) ساخت‌و‌ساز کرده و به ربات‌های گوگل در ایندکس کردن عالی و سریع‌خیس وبسایت خویش یاری نمایید. همینطور میتوانید یک فولدر دسترسی ربات یا این که (robotsx.txt) ساخت نمایید یا این که پوشه از پیش ساخته خویش را اعتبارسنجی نمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 90 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 14:28

خواننده‌گان با قرائت محتوای تکراری خسته می گردند، آموزش سرچ کنسول نو بودن معمولا به محتوایی نو و جدید در تارنما شما اشاره داراست. حتی بایستی بالاتر از آن هم پیش رفت؛ به عبارت دیگر شما می بایست ایده‌های منحصربه‌فرد به شخصی را ارائه دهید. به چه شکل می بایست اینکار را اجرا دهید

با ساخت‌و‌ساز تجزیه و ارزیابی قابل رقابت که بخشی از استراتژی محتوای بهینه سازی شماست. به این ترتیب اساسی میباشد که محتوای تازه یاور با ارزیابی (تجزیه و ارزیابی) قابل رقابت ارائه نمائید. به هر وبسایت seo یا این که دیجیتال مارکتینگ مراجعه‌کنید و تجزیه و ارزیابی نمائید چه طور محتوای رقابتی و تازه در آنجا وجود دارااست و این فعالیت قادر است طریق خیر و خوبی برای سایت به غیر از عبارات کلیدی باشد. هر وقتی که می خواهید نصیب جدیدی از محتوا را بنویسید نگاهی بیاندازید که رقبای شما چه کاری جاری ساختن می دهند و در حیث بگیرید چه طور میتوانید آن را به یک سود تبدیل نمایید. ولی به خاطر داشته باشید که دستکاری، دستکاری و عمل بر روی قضیه مشابهی که رقبا از آن به کارگیری کرده‌اند طریق خیر و خوبی وجود ندارد و به شما ابدا امداد نخواهد کرد. 

6- دیتا همگی چیز میباشد

برای رویش بیزنس خویش، اصلی میباشد که دیتای واضحی از محتوای بهینه سازی داشته باشید. به عبارت دیگر به آسانی نمی‌توانید محتوای سئوی خیر و خوبی فارغ از نگاه کردن به دیتا ساخت و ساز نمایید. سئوکارها و صاحبان بیزنس به صورت یکسان بایستی بدانند که چه محتوایی بهتر شغل می‌نماید و چرا. اساسی میباشد که نرخ تبدیل را ردیابی فرمائید و تجزیه و آنالیز نمائید چه چیزی بیشتر تاثیر می‌نماید و چه چیزی را می بایست در نوبت آتی بیان نمائید. این نوع تجزیه و بررسی دیتا به متخصصان امداد خواهد کرد تا فهم و شعور نمایند که چه نوع محتوایی بایستی در بعدی تهیه و تنظیم نمایند تا بتواند برای سودمندی حصول و کارشان شایسته ترین باشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 556 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 16:57

از 8 تکنیک seo کلاه سیاه میتوان آموزش سرچ کنسول با احتیاط برای بهینه سازی کلاه خاکستری بهره جست. مراد از احتیاط استعمال حداقلی از این تکنیک ها میباشد. در بهینه سازی کلاه خاکستری میتوان این تکنیک ها را برای رقبا نیز پیاده کرد تا امتیاز منفی رقبا ارتقاء یابد.

محتوای غیر مجاز را تبلیغ فرمایید. (معرفی وبسایت هایی که نوا های خوا‌نندگان را بصورت اسکن قرار می‌دهند و مانند آن. )
گوگل بولینگ: در‌این نحوه شما تکنیک های کلاه سیاه را برای رقبایتان اعمال و بعد از آن وب سایت آنان را به گوگل گزارش می کنید. با این نحوه آن‌ها سکو خویش را به شما خواهند اعطا کرد.
عفونی کردن وبسایت: وب سایت هایی که امنیت پایینی دارا‌هستند را با قرار دادن در معرض هک مبتلا افت سکو می نمایند.
کلام های نامربوط زدن در کامنت تارنما های رقبا
با کلمه های ناخواسته به وب سایت رقبا در انجمن ها پیوند دادن.
محتوای اسکن ساخت‌و‌ساز کردن
کلیک فرمائید های تقلبی
به کاغذ ای که در تارنما رقبا نیست لینک و پیوند تقلبی ساخت می‌کنید. از جمله یک لینک و پیوند با تیتر گلزار مجدد تزویج کردن در ورقه اجتماعی لبریز مخاطبی قرار می دهید که به یک شیت از تارنما حریف که نیست لینک و پیوند شد‌ه‌است. براین اساس تعداد کد 404 وب سایت حریف بشدت بالا می رود.
شاخص کردن وبسایت رقبا با کلمه ها ناخواسته در شبکه های مردمی
مثالا فرض فرمائید یک کمپانی ساخت وب سایت بچه بخواهد جايگاه یک کمپانی باتجربه را برباید و برای اینکار در شبکه‌های‌عمومی یک تبلیغ ساخت و ساز می نماید و در آن کلمه و واژه تبلیغاتی خویش را به این شکل می نویسد: بهینه سازی کلاه سیاه بصورت حرفه‌ای را به ما بسپارید. و به وبسایت حریف پیوند میدهد. براین اساس این تبلیغ را هنگام بازاریابی به مشتریان نشانه می‌دهد و می‌گوید فلان کمپانی با تکینیک کلاه سیاه وب سایت را بهینه سازی می نماید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 14:09

پس از قرار دادن کد و پذیرش وبسایت می‌توانید آموزش سرچ کنسول به داشبورد google search console وارد خواهید شد. برای ورود به سرچ کنسول گوگل بایستی وارد پیوند ذیل گردید.

https://search.google.com/search-console/welcome

البته پیش از آغاز اموزش سرچ کنسول به توضیحی مختصر درباره متریک‌‌های متعدد در سرچ کنسول میپردازیم.

query
به عباراتی که یوزرها برای یافتن تارنما های مرتبط در سرچ گوگل استعمال می‌نمایند اصطلاحا یک کوئری گفته میگردد.

Impression
هر توشه که تارنما شما در عوض سرچ عبارات کلیدی در نتیجه ها گوگل ظواهر گردد یک اکران یا این که impersion برای وبسایت به حساب آوردن می گردد.

Click
در‌صورتی‌که کاربری از روش نتیجه ها گوگل به وب سایت شما وارد گردد یک کلیک انجام یافته میباشد.

average position
معدل حالت قرارگیری وبسایت، در نتیجه ها گوگل میباشد.

CTR
این متریک از تقسیم تعداد کلیک‌ها بر تعداد اکران‌ها ضربدر ۱۰۰ احتساب میگردد. مثلا در شرایطی‌که تعداد اکران وبسایت در نتیجه ها ۲۰ و تعداد کلیک‌ها ۱۰ باشد مقدار CTR عددی موازی با ۵۰% خواهد بود.

در نوشته‌علمی نرخ کلیک چیست در ارتباط با CTR یا این که نرخ کلیک کلام کرده ایم.

فیلترگذاری و مشاهده داده های عددی
در قسمت آینده یادگرفتن سرچ کنسول گوگل به سراغ طریق های گوناگون آمارگیری در کنسول گوگل می‌رویم. سرچ کنسول چند شیوه برای مشاهده داده های عددی به شما ارائه میدهد. این بخش در تصویر معلوم گردیده‌است.

با فیلترگذاری و محدودیت در‌این قسمت میتوانید آمارهای دلخواه را اضافه کرده و آن‌ها‌را با هم مقایسه فرمائید. زمان، کوئری‌ها، کشورها و دیوایس‌های یوزرها از مواقعی می باشند که میتوانید با فیلترگذاری داده های عددی، آنان را ببینید.

معرفی قسمت‌های متفاوت سرچ کنسول گوگل
در فراگیری google search console و روش فعالیت با گوگل سرچ کنسول یادگیری قسمت های ذیل عنایت ویژه ای دارااست:

Performance
در ابزار سرچ کنسول گوگل در گزارش Performance می توانید اطلاعاتی در خصوص جستجوهای انجام یافته به وسیله یوزرها، صفحه ها بازدید گردیده، کشورهای یوزرها، دیوایس‌های گزینه به کارگیری، طریق اکران تارنما در نتیجه ها گوگل و مجال اکران وب سایت ملاحظه کنید.

برای این عمل از سایدبار کناری بر روی Performance کلیک فرمایید.

آن گاه از بخشی که در تصویر ذیل معلوم گردیده‌است تب Pages را گزینش نمایید.

دامنه تاریخ را بر روی مجال دلخواه قرار دهید.

با گزینش Total Click، Average CTR،  Average positions صفحه ها به ترتیب تعداد کلیک از بالا به ذیل به شما اکران داده میگردند.

با رفتن به تب QUERIES ، COUNTRIES، DEVICES، SEARCH APPEARAVCE ، DATE می توانید جزئیات بیشتری با اعتنا به متریک‌های بالا اخذ نمائید.

Overview
با رفتن به سایدبار و کلیک بر روی Overview تعداد صفحاتی که بطور درست در گوگل ایندکس گردیده اند و یا این که با ایراد مواجه می باشند به شما نشان داده میشود.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 331 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 13:55

زمانی از نسخه برداری رایتینگ حرف می کنیم آموزش سرچ کنسول اکثری از عموم فکر‌میکنند که نسخه برداری رایتینگ حفظ از حق الناس در مقابل سرقت ادبی میباشد. در حالی که هنگامی بدانید شخصی وجود دارااست به اسم اسکن رایتر که وظیفه اسکن رایتینگ را در کمپانی‌ها به عهده دارااست، پاره ای ماجرا عوض می گردد.

اسکن رایتینگ (copywriting) چیست؟
نسخه برداری رایتینگ، پروسه تایپ کردن مطالب تبلیغاتی یا این که به عبارتی تبلیغ‌نویسی میباشد. اسکن رایترها مسئولیت متن بروشور، بیلبورد، اینترنت‌تارنما، آدرس اینترنتی، تبلیغات، کاتالوگ و مورد ها دیگر را بر عهده دارا هستند. این متن به اسکن دارای اسم و رسم میباشد. اسکن درین مضمون‌ در همگی مکان جهان وجود دارااست و بخشی از یک صنعت 2.3 تریلیون دلاری در سراسر عالم میباشد. مقصود مهم نسخه برداری رایتینگ ترغیب خواننده برای مبادرت میباشد. این مبادرت ممکن میباشد خرید، حیث یا این که رأی دادن، تماس با کمپانی یا این که هر چیز شبیه این‌ها باشد. به همین برهان میباشد که به نسخه برداری رایتر "فروشنده چاپی" گفته می گردد.
<اسکن رایتینگ نباید با حق نسخه برداری رایت نادرست گرفته خواهد شد.>

نسخه برداری رایتر که می باشد؟
نسخه برداری رایتر مطالب بازاریابی مانند اینترنت‌تارنما، نشانی اینترنتی، بروشور، کاتالوگ و مورد ها دیگر را می‌نویسد. در واقع اکثر چیزهایی که به نشانی اینترنتی ما نبی میشود بوسیله اسکن رایترها نوشته می شود که به آنان تبلیغ‌نویس نیز گفته میشود. اسکن رایترها می توانند در منزل درآمد داشته باشند، با سرمایه نخستین نادر می توانند شغل خویش را آغاز نمایند و به تحصیلات قانونی یا این که دانشگاهی نیاز ندارند. شاید به همین برهان میباشد که هر روز بر تعداد تقاضاکنندگان یادگیری مهارت‌های نسخه برداری رایتینگ افزوده می‌گردد. دنیای مجازی نیز شرایط‌های شغلی متعددی برای اسکن رایترها داراست که حتی بعضی از پروژه‌های آن میتواند درآمدهای نیکی برایشان به یار و همدم داشته باشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 14:13

ممکن میباشد در قبلی اهدافی را گزینش کرده باشید آموزش سرچ کنسول که به جهت نا مفهوم بودن، تهاجمی بودن یا این که نامناسب بودن، استخراج به آنها مشقت بار بوده و از وصال به آنها دلسرد گردیده باشید. کوشش چهت نیل به هدفی که به صدق پباده سازی نشده میباشد، احتمالاً دلهره‌آور به حیث می رسد. غرض‌گذاری اسمارت روشی میباشد که به شما یاری می‌نماید هدف ها خویش را به صحت گزینش کرده و از ایرادات گفته‌گردیده به دور بمانید. تفاوت ندارد در درحال حاضر تعیین هدف ها فردی یا این که تیمی باشید، استعمال از مقصود‌گذاری SMART میتواند راهی مطلوب برای کسب به توفیق ساخت‌و‌ساز نماید.

SMART مخففی از لغت ها Specific به معنای خاص یا این که معین، Measurable به معنای قابل اندازه‌گیری، Achievable به معنای قابل کسب، Relevant به معنای مطلوب و Time-based به معنای بر طبق فرصت میباشد. قرارگرفتن موادتشکیل دهنده چارچوب SMART در کنار یکدیگر سبب می گردد استحصال به یک مقصود میسر گردد. در واقع رعایت این چارچوب میتواند شمارا به مقصود‌هایتان برساند.

یک کدام از اساسی‌ترین نکات در نحوه هدف ها SMART این میباشد که هدف ها انتخابی بایستی در در اختیار گرفتن شما باشند. برای مثال، در صورتی‌که می خواهید درآمد خویش را ارتقاء دهید، میتوانید برخی از عامل ها مانند تعداد ساعت ها کاری خویش را در اختیار گرفتن نمایید البته بقیه دست اندرکاران مانند میزان دارایی دفتر یا این که تحلیل مدیران از بضاعت و توان‌های شما در منطقه کنترلتان وجود ندارد. به همین عامل، می بایست اعتنا داشته باشید که هدف ها خویش را پیرامون کارداران ذیل کنترلتان، انتخاب نمائید.

نمونه برای مقصود گذاری اسمارت

مزایا و معایب غرض گذاری اسمارت
مقصود گذاری اسمارت یک منش کار‌گرایانه برای استحصال به هدف ها میباشد. این نحوه مزایا و معایب مختلفی دارااست که پیرو به آنها میپردازیم، برخی از مزایای مقصود‌گذاری هوشمند دربرگیرنده مورد ها تحت میباشد:

داشتن خط نقطه نهایی بدیهی

از آنجایی که هدف ها اسمارت محصور به مجال میباشند، می توانید پیش‌بینی نمائید چه هنگامی به مقصود گزینه‌حیث خویش دست مییابید. این‌راه مقصود‌گذاری تشخیص مجال وصال به توفیق را ممکن می‌سازد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 255 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 14:27

مطلقاً تارنما‌های متعددی را مشاهده کرده‌اید آموزش سرچ کنسول که سرویس ها فروش بک لینک و پیوند به شما ارائه میدهند. بسیار می بایست مراقب این اشخاص فرصت طلب بود؛ به این دلیل‌که خرید بک پیوند چنانچه ماهر و اصولی نباشد حتی ممکن میباشد به هلاکت اینترنت‌سایتتان باعث خواهد شد. یک کدام از اشکال seo، سئوی منفی میباشد که رقبای شما ممکن میباشد برای تخریب مقام شما در گوگل آن را اعمال دهند. براین اساس درصورتی که مراقب نباشید ممکن میباشد خودتان مبادرت به سئوی منفی برای تارنما خویش نمائید و یک شبه تمامی چیز به هم بریزد. مورد ها تحت برای مثال جملاتی می‌باشند که هنگام مواجهه با آنان می بایست ترسید:

1- خرید بک پیوند ارزان
بخش اعظمی از اشخاص در فضای مجازی توصیه بک لینک و پیوند بدون پول به شما می دهند. هنگامی با اینگونه تبلیغی مواجه میشوید یعنی آن وبسایت با سفارش بک پیوند ارزان احتمالاً جمع متعددی از صاحبان دستیابی و امور را به سمت خویش کشیده و به زودی بک لینک و پیوند‌های متعددی روی تارنما خویش برای اشکال اینترنت‌تارنما‌ها منتشر می‌نماید که برای سئوی سایتتان به طبعً خطرناک میباشد.

2- خرید بک پیوند انبوه
گوگل تعداد بک لینک و پیوند‌های تارنما شما‌را پایین حیث داراست. وقتی که ببیند وسعت متعددی از لینک و پیوند‌ها به سمت وب سایت شما جاری گردیده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در لحاظ میگیرد. درین راستا مطمئناً گوگل از الگوریتم پاندای خویش به کارگیری کرده و غیرطبیعی بودن پیوند سازی شما‌را شناسایی می‌نماید.

3- بک پیوند بدون‌پول
درین طریق تعدادی ابزارهای آنلاین فقطً نشانی شمارا در دایرکتوری‌های آزمایش آنلاین وارد می‌نمایند.

این نوع بک لینک و پیوند از دو طرز به سئوی وب سایت شما ضربه می زند:

اولیه اینکه لینک و پیوند‌های متعددی در بازه محصور می‌سازید که همانطور که تا قبل از اینً اشاره کردیم آثاری مخرب بر اینترنت‌تارنما شما دارااست.
دوم اینکه از صفحه های نادر بها مقدار متعددی بک لینک و پیوند گرفته‌اید.
4- خرید بک پیوند فرنگی
درین مثال از تبلیغات، عبارت «خرید بک پیوند فرنگی دارای اعتبار» به کار گیری می شود تا شما تصور کنید که بک پیوند‌های خریداری گردیده تماماً برای سایتتان مفیدند. این در حالی میباشد که از حیث گوگل صرفا عواملی که به بک پیوند قیمت می بخشند زمینه شیت و سایتی که به تارنما شما پیوند داده میباشد و اعتبار دامنه آن میباشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 99 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:25

یک ورقه پر بازدید یا این که یک برگه فروشگاهی را در لحاظ بگیرید. آموزش سرچ کنسول این برگه‌ها برای وبسایت قیمت متعددی دارا هستند و در‌حالتی که که با نقص‌ مواجه شوند، استفاده کننده با کلیک روی نشانی شیت، با خطای 404 مواجه می‌گردد و موتورهای کاوش نیز بعد از مدتی که از این حالت بگذرد، ورقه متبوع را حذف می‌نمایند. برای دوری از این واقعه و برای مراقبت عملکرد تارنما، بایستی اقدامی صورت بپذیرد و استعمال از ریدایرکت 302 میتواند کلید حل این اختلال باشد. ریدایرکت 302 به‌طور موقت یوزرها را به یک نشانی نو پند می‌نماید و به شما این زمان را میدهد که اختلال وب سایت‌تان را حل فرمائید. 

تفاوت ریدایرکت 301 و 302 در چیست؟
تفاوت این دو در موقت و همیشگی بودن‌شان میباشد. همانگونه که در صدر توضیح دادیم، ریدایرکت 301، نشانی وبسایت را به‌طور همیشگی منتقل می‌نماید البته ریدایرکت 302، جابجایی موقت یک کاغذ یا این که تارنما میباشد. موتورهای کاوش در وضعیت مستمر، استفاده کننده را به نشانی نو موعظه می‌نمایند اما در هم اکنون موقت، نشانی گذشته در موتورهای کاوش محافظت می گردد اما به طور مقطعی، یوزرها را به نشانی نو میبرند. 

نکاتی که راجع‌به ریدایرکت 302 بایستی رعایت گردد:
_ تشابه فی مابین ریدایرکت 301 و 302 زیاد میباشد و تا جایی که می توانید بایستی اعتنا فرمایید که به مکان هم به شغل نروند. 
_ به زمان وقتی که از ریدایرکت 302 به کار گیری میکنید توجه داشته باشید چون در شرایطی‌که این بازه زمان بر گردد، موتورهای کاوش دیگر کاغذ قبل را ایندکس نمی کنند و بعد از مدتی نیز حذف می گردد و حذف شیت پیشین هم اندازه میباشد با از میان رفتن سکو شیت و امتیازاتی که داشت.
_ برای ریدایرکت 302، یا این که پروسه عمل را به‌طور بی نقص حافظه بگیرید یا این که در شکل نیاز از امداد اشخاص دارای تخصص استعمال نمایید. چون ممکن میباشد درصورتی که که‌این شغل به‌صحت جاری ساختن نشود، یوزرها بعداز کلیک روی نشانی ورقه، آغاز با خطای 404 مواجه شوند.
_ در شکل قابلیت و امکان از یک کارشناس بهینه سازی برای جاری ساختن این عمل مشاوره بگیرید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 14:21

برای آغاز فراگیری سرچ کنسول می بایست آغاز آموزش سرچ کنسول در گوگل سرچ کنسول نام نویسی نمایید. برای نام نویسی در سرچ کنسول گوگل روند تحت را دنبال فرمایید.

وارد حساب گوگل خویش گردید.
بعد به نشانی https://search.google.com/search-console/about وارد گردید. بعداز ورود به کاغذ بر روی Stat now کلیک فرمائید.
درین قسمت اسم دامنه را در بخش URL prefix وارد کرده و بر روی CONTINUE کلیک فرمایید.
اعتنا داشته باشید که از حیث گوگل، HTTP و HTTPS دو پروتکل جدا می باشند به‌‌طوری‌که Http://iranhost.com یک دامنه و HTTPS://iranhost.com دامنه ای دیگر میباشد. این آیتم دربرگیرنده گذاشتن www در اولِ دامنه نیز می‌‌گردد پس در هنگام وارد کردن دامنه در‌این نصیب، مطلقا URL اساسی وبسایت را وارد نمائید.

نکته: طریق های گوناگونی برای نام نویسی در Google Search Console وجود دارااست که در نوشته‌ی علمی‌‌ای منقطع به گستردن آن خوا‌هیم پرداخت.

به چنگ آوردن کد پذیرش گوگل در کنسول جستجوی گوگل
در قسمت آجل می بایست راهی را برای پذیرش تارنما خویش گزینش فرمائید. همان گونه که گفته شد طریق‌های زیادی برای این عمل وجود دارااست ولی درین نوشته‌ی علمی، ما از سهل وآسان‌ترین شیوه یعنی HTML tag به کارگیری می کنیم.

با کلیک بر روی HTML tag یک قطعه کد مانند تصویر پایین به شما اکران داده گردد.

کد را اسکن کرده و آن را در قسمت کدهای وبسایت دربین تگ های قرار دهید. پس از قرار دادن کد بر روی Verify کلیک فرمایید.

نکته: در حالتی‌که از وردپرس برای ساخت وب سایت خویش به کارگیری کرده‌‌اید می‌توانید با قرار دادن کد متبوع در پلاگین Yoast به راحتی این شغل را اجرا دهید. کافیست به پیکربندی پلاگین رفته و کد پذیرش را مانند تصویر پایین، در محل متبوع قرار دهید.

طریق های گوناگون دیگری نیز برای تصویب وبسایت در گوگل سرچ کنسول وجود دارااست که میتوانید آنرا در نوشته‌ی‌علمی مربوطه مشاهده فرمائید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 14:14

برای آغاز یادگرفتن سرچ کنسول آموزش سرچ کنسول می بایست آغاز در گوگل سرچ کنسول نام نویسی فرمایید. برای نام نویسی در سرچ کنسول گوگل فرآیند ذیل را دنبال نمایید.

وارد حساب گوگل خویش گردید.
آن‌گاه به نشانی https://search.google.com/search-console/about وارد گردید. بعداز ورود به شیت بر روی Stat now کلیک نمایید.
درین قسمت اسم دامنه را در نصیب URL prefix وارد کرده و بر روی CONTINUE کلیک نمایید.
اعتنا داشته باشید که از نگاه گوگل، HTTP و HTTPS دو پروتکل جدا می باشند به‌‌طوری‌که Http://iranhost.com یک دامنه و HTTPS://iranhost.com دامنه ای دیگر میباشد. این گزینه مشتمل بر گذاشتن www در اولِ دامنه نیز می‌‌گردد پس در هنگام وارد کردن دامنه در‌این نصیب، قطعا URL اساسی تارنما را وارد فرمائید.

نکته: شیوه های گوناگونی برای نام نویسی در Google Search Console وجود دارااست که در نوشته ی علمی‌‌ای جدا از هم به گستردن آن خوا‌هیم پرداخت.

روش افزودن وبسایت به گوگل سرچ کنسول

تصاحب کردن کد پذیرش گوگل در کنسول جستجوی گوگل
در قسمت آینده می بایست راهی را برای پذیرش تارنما خویش گزینش نمایید. همان طور که گفته شد طریق‌های زیادی برای این فعالیت وجود دارااست البته در‌این نوشته‌علمی، ما از راحت‌ترین نحوه یعنی HTML tag به کارگیری می کنیم.
verify از روش HTML tag در google search consul
با کلیک بر روی HTML tag یک قطعه کد مانند تصویر پایین به شما اکران داده گردد.
اخذ کد اتصال تارنما به کنسول جستجوی گوگل
کد را اسکن کرده و آن را در نصیب کدهای تارنما دربین تگ های قرار دهید. بعداز قرار دادن کد بر روی Verify کلیک فرمایید.

نکته: در‌صورتی‌که از وردپرس برای طراحی وب سایت خویش استعمال کرده‌‌اید میتوانید با قرار دادن کد متبوع در پلاگین Yoast به راحتی این شغل را ایفا دهید. کافیست به پیکربندی پلاگین رفته و کد پذیرش را مانند تصویر تحت، در محل متبوع قرار دهید.

اتصال وب سایت به گوگل سرچ کنسول از روش پلاگین yoast
شیوه های مختلف دیگری نیز برای تصویب تارنما در گوگل سرچ کنسول وجود دارااست که میتوانید آنرا در نوشته‌علمی مربوطه مشاهده نمائید.

فراگیری سرچ کنسول و قسمت های متفاوت آن
پس از قرار دادن کد و پذیرش وب سایت می‌توانید به داشبورد google search console وارد خواهید شد. برای ورود به سرچ کنسول گوگل بایستی وارد پیوند ذیل گردید.

https://search.google.com/search-console/welcome

کاغذ داشبورد گوگل سرچ کنسول
البته پیش از استارت اموزش سرچ کنسول به توضیحی مختصر درباره متریک‌‌های متفاوت در سرچ کنسول میپردازیم.

query
به عباراتی که یوزرها برای یافتن وبسایت های مرتبط در سرچ گوگل به کار گیری می‌نمایند اصطلاحا یک کوئری گفته میگردد.

Impression
هر توشه که وب سایت شما در قبال سرچ عبارات کلیدی در حاصل گوگل ظواهر خواهد شد یک اکران یا این که impersion برای وب سایت به حساب آوردن می شود.

Click
در حالتی که کاربری از روش حاصل گوگل به وب سایت شما وارد خواهد شد یک کلیک انجام یافته میباشد.

average position
معدل حالت قرارگیری تارنما، در نتیجه ها گوگل میباشد.

CTR
این متریک از تقسیم تعداد کلیک‌ها بر تعداد اکران‌ها ضربدر ۱۰۰ به حساب آوردن می‌گردد. از جمله در شرایطی‌که تعداد اکران وب سایت در حاصل ۲۰ و تعداد کلیک‌ها ۱۰ باشد مقدار CTR عددی موازی با ۵۰% خواهد بود.

در نوشته ی علمی نرخ کلیک چیست در ارتباط با CTR یا این که نرخ کلیک کلام کرده ایم.

فیلترگذاری و مشاهده داده های عددی
در نصیب آجل یادگرفتن سرچ کنسول گوگل به سراغ شیوه های گوناگون آمارگیری در کنسول گوگل می‌رویم. سرچ کنسول یکسری طرز برای مشاهده داده های عددی به شما ارائه می دهد. این بخش در تصویر معلوم گردیده است.

فیلترینگ گوگل سرچ کنسول
با فیلترگذاری و محدودیت در‌این قسمت می توانید آمارهای دلخواه را اضافه کرده و آن‌ها را با هم مقایسه فرمائید. برهه زمانی، کوئری‌ها، کشورها و دیوایس‌های یوزرها از مواقعی میباشند که می توانید با فیلترگذاری داده های عددی، آنان را ملاحظه کنید.

معرفی نصیب‌های گوناگون سرچ کنسول گوگل
در یادگرفتن google search console و شیوه عمل با گوگل سرچ کنسول یادگیری قسمت های تحت التفات ویژه ای دارااست:

Performance
در ابزار سرچ کنسول گوگل در گزارش Performance میتوانید اطلاعاتی در باب جستجوهای انجام یافته بوسیله یوزرها، صفحه ها بازدید گردیده، کشورهای یوزرها، دیوایس‌های آیتم به کارگیری، طریق اکران وب سایت در نتیجه ها گوگل و فرصت اکران وبسایت ملاحظه کنید.

برای این فعالیت از سایدبار کناری بر روی Performance کلیک نمائید.

آن‌گاه از بخشی که در تصویر تحت مشخص و معلوم گردیده‌است تب Pages را تعیین فرمائید.

قسمت صفحه های در Performance
دامنه تاریخ را بر روی مجال دلخواه قرار دهید.

با گزینش Total Click، Average CTR، Average positions صفحه ها به ترتیب تعداد کلیک از بالا به زیر به شما اکران داده می شوند.

تعیین آپشن های Performance در اکران نمودار
با رفتن به تب QUERIES ، COUNTRIES، DEVICES، SEARCH APPEARAVCE ، DATE می توانید جزئیات بیشتری با اعتنا به متریک‌های بالا اخذ نمائید.

Overview
با رفتن به سایدبار و کلیک بر روی Overview تعداد صفحاتی که بطور درست در گوگل ایندکس گردیده اند و یا این که با نقص‌ مواجه می باشند به شما نمایش داده میشود.

Overview
برای اگاهی از جزئیات بیشتر میتوانید با اسکرول برگه به سمت زیر از قسمت Enhancements را ببینید.

Enhancements
URL Inspection
در گوگل کنسول در‌این نصیب میتوانید با وارد کردن URL متبوع و زدن Enter یک گزارش از روش مشاهده کاغذ به وسیله ربات‌های گوگل اخذ نمایید. در صورتی‌که مشکلی در ایندکس شدن ورقه وجود داشته باشد از روش این ورقه قابل مشاهده میباشد.

url inspection
موقعیت ایندکس صفحه های وبسایت
با رفتن به نصیب Coverage می توانید شرایط صفحه ها متفاوت وب سایت را ببینید. به هرصفحه یک کدام از چهار حالت تحت تخصیص داده میشود:

Error: این شیت با نادرست مواجه گردیده‌است و نمی‌تواند ایندکس گردد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 15:34